„Daca nu poti …

„Daca nu poti fii un pin mare pe culmea muntelui atunci esti o floare mica in vale dar sa fii cea mai buna indiferent de tine”<<D>>Imagine***

Reclame

IUBESCIubesc cu…

IUBESC

Iubesc cu-atata patima stejarii

Cu coapsele -mplantate in pamanturi

Cand isi incarca bratele de soare

Sau cand se-ncrunta seculari in vanturi .

Iubesc padurea-nalta de mesteceni

Cand zabraleste -n alb sfios azurul

Ah vant albastru ,vino sa ma legeni

Si daruieste-mi vesel imprejurul.

(Ciresarii-Constantin Chirita..Pestera Neagra)

Enigma

„In umbra destramata de toamna a parcului,toti copacii ning pete de aur:frunze desprinse de crengi flutura viata de o clipa a unui efemer vegetal si si ,ca-ntr-un basm de Walt Disney,se asterne covorul moale sub pasii intarziati ai trecatorului plictisit de banalul vietii cotidiene”:)

Sanatate

Aceasta lista de 14 alimente iti vor imbunatati modul de a gandi si de a lucra.

 

1. Fructele de padure contin combinatii puternice de antioxidanti care iti imbunatatesc memoria si functioneaza ca agenti care lupta impotriva inflamatiei.
 

2. Fructele de padure combinate cu ulei de nuci sau avocado pastreaza membranele creierului tinere.
 

3. Ouale contin o grasime asemanatoare vitaminei B, numita colina, care imbunatateste memoria si timpul de reactie.
 

4. Somonul contine Omega-3, proteine, fier si vitamina B care sprijina memoria, rationamentul si concentrarea.

 

 

5. Vinetele ajuta la cresterea comunicarii dintre celulele creierului si moleculele mesager.
 

6. Cofeina din cafea imbunatateste memoria si protejeaza impotriva spasmelor pleoapelor (pentru cei care stau in fata monitorului toata ziua). In plus, cafeaua contine antioxidanti si aminoacizi.

1. Fructele de padure contin combinatii puternice de antioxidanti care iti imbunatatesc memoria si functioneaza ca agenti care lupta impotriva inflamatiei.
 

2. Fructele de padure combinate cu ulei de nuci sau avocado pastreaza membranele creierului tinere.
 

3. Ouale contin o grasime asemanatoare vitaminei B, numita colina, care imbunatateste memoria si timpul de reactie.
 

4. Somonul contine Omega-3, proteine, fier si vitamina B care sprijina memoria, rationamentul si concentrarea
 

7. Ciocolata neagra are proprietati antioxidante care sporesc productia de endofine. Acestea cresc focalizarea si concentrarea.
 

8. Ciocolata cu lapte ajuta la accelerarea timpului de reactie si la imbunatatirea memoriei verbale si vizuale.
 

9. Ceaiul verde are efecte neuroprotectoare (ajuta sistemul nervos).
 

10. Iaurtul are proteine, minerale si probiotice care ajuta sistemul digestiv.
 

11. Frunzele verzi sunt incarcate cu vitamine, minerale si fitonutrienti. Fierul, de exemplu, ajuta la aducerea unei cantitati mai mari de exigen in corp si in creier si imbunatateste controlul cognitiv.
 

12. Vinul rosu imbunatateste semnificativ memoria pe termen scurt si abilitatile motorii. Totusi, nu este recomandat sa il beti la locul de munca.
 

13. Cerealele integrale sunt pline de vitamine si magneziu.
 

14. Usturoiul contine compusi antivirali si antibacterieni puternici, care ajuta la vindecarea racelilor si a infectiilor produse de stres.

 Va doresc  o zi placuta!:D