Ete’

Ah…vară,ce mult te-am așteptat!

Vino mai repede sa-mi mîngîi parul cu delicatețea ta,

Vino și da-mi prosperitatea de care am nevoie,

Vino și nu mai pleca!

Razele mainilor tale se răsfrang pe treptele coridorului pustiu ,

Cromatica șuvițelor tale înveselește orice efemer,

Norii cenușiului reflecta asupra ta perfecțiunea  ta în cer.

Căldura ochilor tăi se revarsa asupra mușuroaielor de ciocolata,

Iar candidul tău suflet rămane veșnic în lume.descărcare (1)

Dă-mi zilele cu soare perfide,

Dă-mi bucuria ta  pe obrazul meu,

Dă-mi naivitatea ta  …

Privește Dragă Vară cat ești de aplaudată

De firavele fire de iarba ce-ți sunt așezate la picioare,

De graul ce-ți alina inima,

De toate vietețile universului împlîntate pe buzele tale.

Lasă un răspuns

