floare si soare

Bonjour!

nu am mai scris de o vreme îndelungată pe aici,timpul trece ,apar schimbari ,facem greseli ,cunoaștem oameni și mergem mai departe.

Inspir,expir,merg ,observ,ignor,îmi pasă ,ridic tonul,las de la mine,fredonez și trăiesc.Orasul în care stau m-a plictisit încat vreau sa plec .Maine ma intorc la țară,abia aștept sa culeg albastrele ,ciuboțica-cucului ,floarea-Paștelui și să mă așez pe frunze .Vreau să privesc pădurea,cred ca e altfel acum..

obrajii îmi ard ,vantul se leagănă iar noi ne întrecem spre padure,spre zari si copaci,ne oprim si radem ,privim cerul ,suntem atenti la mieluți și iar ne întrecem.Ah,mi-e dor..

O dată fiind între frunze ma gandeam ,speram si zambeam, acum fac la fel ,dar e altfel.Incerc sa actionez,iar cand plec de la scoala nu vreau sa ma recunoasca nimeni pentru că vreau sa fiu doar eu si atat printre oamenii care au uitat de ei.

lucrurile se schimba,iar astfel putem observa care este adevarata valoare a acestora,dar nu conteaza ..ce conteaza de fapt ?Să fim echilibrați,tind să cred.

superthumb

Lasă un răspuns

