Bunica,Buburuza și vrajitoarea

Salut!ce mai faceti dragi blogareți?(sau bagareți:))uite ca a trecut inca o saptamana si ,,balul mascat,,bineinteles:D noi am tinut astazi acest eveniment si nu pe 31 octombrie  dar ce mai conteaza ,bine ca avut loc .P-aici nu a fost atat de interesant pe cat ma astepatam,,aveam o groaza de planuri dar se pare ca niciunul nu a fost indeplinit!Dupa cum spune si titlul ne-am costumat intr-un personaj,fiecare cu gusturile lui,partea aiurea este ca nu a durat  foarte mult  ,dupa concursul cu dovlecii si cele mai originale costume,am mers fiecare in clasele noastre si am mai luat cate o rontaiala apoi acasuca…voi cum ati petrecut ,si in ce v-ati costumat?:D..va las sa digerati o pozicica si o muzicuța…aa si daca tot e sfarsit de saptamana ,va urez numai bine si zile f1rumoase de toamna ,sa profitati de ele!:)va pup!

3 gânduri despre „Bunica,Buburuza și vrajitoarea

  1. pacat!in fine acesta nu e chiar un halloween ,dupa cum am specificat ar fi un bal mascat sau bal de poveste .e mai original si interesant asa ,nu?mie imi place mai mult… aa unii zic ca e o sarbatoare,eu am chiar o alta parere:D

    1. hm///da e mult mai interesant ,,,,deci eu am impresia ca halloweenul acesta e mai mult o comemorare a cellor decedati, deunde se presupune ca toate chestiile au dreptul sa vina pe pamant, hm ..legende ..

Lasă un comentariu